DİJİTAL DÜNYA

DİJİTAL DÜNYA

21.04.2022 353

21-04-2022   DİJİTAL DÜNYA

Öğrencilerin dijital yeterlilik becerilerini geliştirmeyi hedeflediğimiz projemizde, değişik dijital araçları (Canva, Story Jumper, Padlet, Kahoot, Google Forum, Survey Monkey gibi) öğrenme ve uygulama, güvenli internet kullanımı, medya okuryazarlığı konusunda farkındalık edinmeleri amaçlanmaktadır. Ayrıca öğrencilerimizin dijital araçları kullanarak çalışmalar yapmalarını sağlayarak dijital araç kullanım becerilerini geliştirmek, medya okuryazarlığı ve dezenformasyon alanında araştırma ve uygulama becerilerini geliştirmek, öğrencilerimizde medya okur yazarlığı bilinci ve dijital yeterliliklerini arttırma alanında çalışmalar yapmayı hedefliyoruz.

 https://live.etwinning.net/projects/project/383993

Tanıtım Videosu

https://youtu.be/11mOotminVQ

 

 

ASUHAN MELİKE GÜNASLAN            ÖĞRETMEN ÜYE                MANAVGAT BİLİM SANAT MERKEZİ,

BANU KORKMAZ                                ÖĞRETMEN ÜYE                 SEBAHAT ÇINAR İLKOKULU, 

EBRU YUVANÇ                                    YÖNETİCİ                          KAŞ ŞEHİT ÖMER HALİSDEMİR İLKOKULU, 

EBRU ÜNALMIŞ ÇELİK                       ÖĞRETMEN ÜYE                 ÇAĞLAYAN İLKOKULU, 

FİGEN GÜNERİ                                   ÖĞRETMEN ÜYE                 AKÇAALAN İLKOKULU

GÜLSÜM ÇİFTCİ                                 ÖĞRETMEN ÜYE                 DÖŞEMEALTI TOKİ İLKOKULU,

GÜRSÜN KOLAY                                 ÖĞRETMEN ÜYE                 AKSU İLKOKULU

SIDIKA TOKER                                   ÖĞRETMEN ÜYE                 ÇAĞLAYAN İLKOKULU

ÖZGE TEKELİ                                      YÖNETİCİ                          SEBAHAT ÇINAR İLKOKULU

ŞULE ŞEN                                           ÖĞRETMEN ÜYE                  SEBAHAT ÇINAR İLKOKULU

23-04-202223-04-2022

21-04-2022

21-04-2022

21-04-2022